dijous, de maig 11, 2006

Color Negre

Hola,


Aquest és el blog de l'Arkaitz, no pensava que acabaria fent un blog meu, mai m'han agradat els fotologs i aquestes merdes que fa la gent, però mira m'ha donat la vena i n'he fet un de meu.

Si, el títol d'aquest post és color negre, perquè? doncs perque a vegades o potser molts cops quan la gent es refereix a que ho està passant malament diu; és que ho veig tot negre, noooooooooo, ja n'hi ha prou d'aquesta collonada. El color negre és magic, misterios e interessant, d'aqui a que el meu blog tingui aquest disseny fet pels creadors d'aquesta pagina. Potser més endevant m'animi i en fagi un al meu gust. Després d'haver dit aquestes merderades aniré al gra, en aquest blog podreu llegir si voleu, les meves humils opinions o reflexions sobre la vida, o sobre el que ens passa actualment, no m'enrollo gaire escrivint, acostumo a ser directe i deixar.me estar de tonteries, en fi benvinguts al meu blog!

2 comentaris:

PETATS A ULTRANÇA ha dit...

gora!

Trena ha dit...

Beltza.

El color negre, no és un color, potser per això és màgic, misteriós i interessant.